Consulta totes les sessions que farem els pròxims mesos!

A continuació podeu trobar les sessions que farem al territori durant els pròxims mesos (anirem ampliant la informació a mesura que es vagin concretant noves sessions):

19 setembre | 11:30h | SESSIÓ a Vielha: Cap a l’escalabilitat de l’habitatge cooperatiu en règim d’ús a través de la col.laboració pública-cooperativa. Espai: Consell General d’Aran: Passeig de la Llibertat, 16. Vielha. Organitza:  L’Ateneu Cooperatiu de l’Alt Pirineu i Aran. Participa: La Dinamo Fundació

25 setembre | 18:00h | SESSIÓ a Caldes de Montbui: Presentació de la proposta d’habitatge cooperatiu. Un nou model d’habitatge és possible. Espai: Plaça de l’Onze de Setembre, davant del solar municipal que l’Ajuntament ofereix en cessió d’ús per acollir el projecte. Organitzen: Oficina d’habitatge de Caldes de Montbui, la Diputació de Barcelona i l’Ateneu Cooperatiu del Vallès Oriental. Participa:La Dinamo Fundació.

3 octubre | 19:00h | SESSIÓ a Tàrrega: Alternatives d’Accés a un habitatge digne. El paper de l’administració en el foment dels models alternatius d’accés a l’habitatge Espai: Consell Comarcal de l’Urgell: carrer Agoders, 16. Tàrrega. Organitza: L’Ateneu Cooperatiu Ponent Coopera. Participa: La Dinamo Fundació.

10 octubre | 10:00h | SESSIÓ a Caldes de Montbui:Cap a l’escalabilitat de l’habitatge cooperatiu en règim d’ús a través de la col.laboració pública-cooperativa. Espai: Can Riu Sala Cuines: carrer del Pont 3, Caldes de Montbui. Organitza: L’Ajuntament de Caldes de Montbui. Participa: La Dinamo Fundació.

14 octubre | Pendent confirmar | SESSIÓ a Tortosa: Cap a l’escalabilitat de l’habitatge cooperatiu en règim d’ús a través de la col.laboració pública-cooperativa. Espai: Pendent de confirmar. Organitza: L’Ateneu Cooperatiu Terres de l’Ebre. Participa: La Dinamo Fundació.

17 octubre | Pendent confirmar | SESSIÓ a Vilanova i la Geltrú o Vilafranca del Penedés (pendent de confirmar): Cap a l’escalabilitat de l’habitatge cooperatiu en règim d’ús a través de la col.laboració pública-cooperativa. Espai: Pendent de confirmar. Organitza: L’Ateneu Cooperatiu Coopsetania Penedes Garraf. Participa: La Dinamo Fundació.

24 octubre | Pendent confirmar | SESSIÓ a Sabadell (pendent de confirmar): Cap a l’escalabilitat de l’habitatge cooperatiu en règim d’ús a través de la col.laboració pública-cooperativa. Espai: Pendent de confirmar. Organitza: L’Ateneu Cooperatiu Vallès Occidental, Teler Cooperatiu. Participa: La Dinamo Fundació.

29 octubre | Pendent confirmar | SESSIÓ a Tarragona: Cap a l’escalabilitat de l’habitatge cooperatiu en règim d’ús a través de la col.laboració pública-cooperativa. Espai: Pendent de confirmar. Organitza: L’Ateneu Cooperatiu CoopCamp. Participa: La Dinamo Fundació.