Consulta totes les sessions que farem els pròxims mesos!

A continuació podeu trobar les sessions que farem al territori durant els pròxims mesos (anirem ampliant la informació a mesura que es vagin concretant noves sessions):

4 juny | 16:45h | SESSIÓ a Barcelona: Cicle de reflexions entorn el Tercer Sector y L’Economia Social i Solidària. Espai: Ateneu de 9 Barris: carrer de Portlligat, 11, 15 Barcelona. Organitza: L’Observatori. Participen:  La Dinamo Fundació, Fundació 3 Turons, Coordinadora Cultural de 9 Barris

7 juny | 19:00h | SESSIÓ a Barcelona: CONTRA L’ESPECULACIÓ IMMOBILIÀRIA A ALEMANYA. Projecció i debat: MIETSHÄUSER SYNDIKAT. Espai: Auditori Can Batlló: carrer Constitució 19, Barcelona. Organitza: SOTRAC Cooperativa d’Habitatges

13 juny | 18:30h | SESSIÓ a Vilanova i la Geltrú: Taula Rodona: Respostes de l’ESS pel dret a un habitatge digne”. Espai: Biblioteca Armanda Cardona: carrer de Menéndez Pelayo, 15-17, Vilanova i la Geltrú. Organitza: Coopsetània. Participen:  La Dinamo Fundació, Omplim els Buits, Sindicat de Llogaters, Sostre Cívic i Cohousing

15 juny | 15:30h | SESSIÓ a Sant Celoni: Jornades d’ESS. Taller sobre Cooperativisme d’Habitatge. Espai: Rectoria Vella: Parc de la Rectoria Vella s/n, Sant Celoni. Organitza: Ateneu Cooperatiu Vallès Oriental

15 juny | 17:20h | SESSIÓ a Vic: Jornada d’ESS. Habitatge Cooperatiu. Flashos d’Experiències. Espai: Recinte ferial el Sucre: Carrer de la Llotja, s/n, Vic. Organitza: Ateneu Cooperatiu Catalunya Central Participen: La Borda, “Lloguem”, Cal Cases, La Raval