Consulta totes les sessions que farem els pròxims mesos!

A continuació podeu trobar les sessions que farem al territori durant els pròxims mesos (anirem ampliant la informació a mesura que es vagin concretant noves sessions):

17 octubre | 18:00h | SESSIÓ a Vilanova i la Geltrú: Cap a l’escalabilitat de l’habitatge cooperatiu en règim d’ús a través de la col.laboració pública-cooperativa. Espai: PCasa Olivella de Vilanova i la Geltrú (plaça de la Vila). Organitza: L’Ateneu Cooperatiu Coopsetania Penedes Garraf. Participa: La Dinamo Fundació i Co- Housing Barcelona.

19 – 20 octubre | 10:00- 19:00 hores – 10:30 – 14:30 hores  | SESSIÓ a Madrid: Trobada estatal de projectes d’habitatge cooperatiu en cessió d’ús. Espai: 19/10: Escola Tècnica de Industriales, Ronda de València 3 i 20/10 CC Meseta de Orcasitas. Plaça Asociaciones 1.

22 octubre | 12:00 | SESSIÓ a Argentona: Cap a l’escalabilitat de l’habitatge cooperatiu en règim d’ús a través de la col.laboració pública-cooperativa. Espai: Casa Gòtica, Plaça de l’esglesia d’Argentona. Organitza: Ateneu Coop Maresmae. Participa: La Dinamo Fundació.

24 octubre | Pendent confirmar | SESSIÓ a Sabadell (pendent de confirmar): Cap a l’escalabilitat de l’habitatge cooperatiu en règim d’ús a través de la col.laboració pública-cooperativa. Espai: Pendent de confirmar. Organitza: L’Ateneu Cooperatiu Vallès Occidental, Teler Cooperatiu. Participa: La Dinamo Fundació.

28 octubre | Pendent confirmar | SESSIÓ a Palafrugell: Cap a l’escalabilitat de l’habitatge cooperatiu en règim d’ús a través de la col.laboració pública-cooperativa. Espai: Pendent de confirmar. Organitza:Ajuntament de Palafrugell. Ateneu Coop Terres Gironines. Participa: La Dinamo Fundació.

29 octubre | 11:00h | SESSIÓ a Tarragona: Cap a l’escalabilitat de l’habitatge cooperatiu en règim d’ús a través de la col.laboració pública-cooperativa. Espai: Sala Green, planta 1. TARRAGONA IMPULSA: Carrer Vidal i Barraquer S/N, Tarragona. Organitza: L’Ateneu Cooperatiu CoopCamp. Participa: La Dinamo Fundació.