Consulta totes les sessions que farem els pròxims mesos!

A continuació podeu trobar les sessions que farem al territori durant els pròxims mesos (anirem ampliant la informació a mesura que es vagin concretant noves sessions):

TOTES LES SESSIONS QUEDEN SUSPESES FINS A NOU AVÍS.

09 març | 19:00 a 21:00 h | SESSIÓ a Sevilla: “Espais per compartir a Sevilla, noves formes de vida en comú”. Espai: Col·legi d’Arquitectes de Sevilla, plaça Cristo de Burgos, 35. Sevilla. Organitza: Associació Iniciativa Sevilla Abierta (ISA). Participen: La Borda, Estudi MediomundoAbante Jubilar Sevilla, eCohousing Equipo Bloque i La Dinamo.

13 març | 09:00 a 14:00 h |  SESSIÓ a Girona: “L’Habitatge Cooperatiu. El model de cessió d’ús”Espai: Casa de Cultura (aula A, 1r pis), plaça de l’Hospital, 6. Girona. Organitza: Diputació de Girona – Servei d’Habitatge. Participen: LaCol, La Borda,  Cal Cases, Sostre Cívic i La Dinamo.

16 març | 10:00 a 14:00 h | SESSIÓ TANCADA per càrrecs polítics i personal tècnic, a Barcelona: “Les cooperatives en cessió d’ús. Experiències al món i projectes a Catalunya. Estratègies d’impuls del model des de joventut”Espai: Agència Catalana de Joventut, carrer Calàbria, 147. Barcelona. Organitza: Agència Catalana de la Joventut. Participen: Celobert i La Dinamo.

20 març | 10:00 a 14:00 h | SESSIÓ TANCADA per càrrecs polítics i personal tècnic,  a Girona: “Les cooperatives en cessió d’ús. Experiències al món i projectes a Catalunya. Estratègies d’impuls del model des de joventut”Espai: Hotel d’Entitats, carrer de la Rutlla, 22. Girona. Organitza: Agència Catalana de la Joventut. Participen: Celobert i La Dinamo.

24 març | 10:00 a 14:00 h | SESSIÓ TANCADA per càrrecs polítics i personal tècnic, a Tarragona: “Les cooperatives en cessió d’ús. Experiències al món i projectes a Catalunya. Estratègies d’impuls del model des de joventut”Espai: Coordinació Territorial de Joventut a Tarragona, carrer de Sant Francesc, 3, 1a planta (Sala Pau Casals). Tarragona. Organitza: Agència Catalana de la Joventut. Participen: Celobert i La Dinamo.

03 abril | 10:00 a 14:00 h | SESSIÓ TANCADA per càrrecs polítics i personal tècnic, a Terres d’Ebre: “Les cooperatives en cessió d’ús. Experiències al món i projectes a Catalunya. Estratègies d’impuls del model des de joventut”Espai: Seu de la Generalitat a les Terres de l’Ebre, plaça de Gerard Vergés, 1. Terres d’Ebre. Organitza: Agència Catalana de la Joventut. Participen: Celobert i La Dinamo.