Espai Dinamo: Debats sobre la conformació i els processos de consolidació dels grups

Us convoquem al cicle de sessions de trobada d’experiències i debat sobre temes concrets de l’Espai Dinamo.

Debats sobre la conformació i els processos de consolidació dels grups

La sessió serà sobre grups grans vs petits, potencialitats i dificultats. Grups intergeneracionals o intencionals procés d’obertura del grup motor. Altes i baixes de persones al grup durant el procés. Implicació i capacitats. Gestió de les incerteses, relació amb equip d’acompanyament. Està dirigida principalment a les persones, grups i projectes de l’Espai Dinamo. Si encara no formes part de l’espai dinamo, en aquest enllaç pots veure com fer-lo i així acompanyar-nos.

Quan? 8 juliol 2021. 18h30.

On?

La sessió serà en línia. Totes les persones, grups i projectes membres de l’Espai Dinamo rebran l’enllaç per a connectar-se mitjançant correu electrònic

dies

hores