Vols viure en un projecte d’habitatge cooperatiu a Granollers? Fes-te sòcia de La Xalana

Des de La Dinamo, coneixedores de la voluntat municipal de mobilitzar sòl públic cap a la via cooperativa hem impulsat la creació del grup motriu La Xalana durant el 2022 amb l’objectiu de fer possible un nou projecte d’habitatge cooperatiu en cessió d’ús al municipi de Granollers.

La Xalana està en procés de constituir-se en cooperativa per tal de poder-se presentar al concurs públic que preveiem que obri pròximament l’Ajuntament de Granollers. El solar públic està ubicat al carrer Rosselló (barri del Lledoner) i permetrà la construcció de 29 habitatges, per aquest motiu el grup busca noves sòcies interessades a formar part del projecte.

Podeu descarregar-vos aquí el dossier amb tota la informació del projecte de La Xalana a Granollers i del procés d’inscripció.

Per inscriure-us al projecte només cal que feu els següents tres passos i ja formareu part de la llista de la nova cooperativa:
  1. Respondre el següent qüestionari d’inscripció.
  2. Fer l’aportació obligatòria de 300 euros per donar-te d’alta com a persona sòcia de la cooperativa.

Cal realitzar la transferència de 300€ al número de compte: ES50 3025 0012 1114 0006 3050

Poseu el nom i DNI al concepte de la transferència

Aquesta quantitat es paga en concepte d’alta com a persona sòcia de la cooperativa i fer front a les despeses de posada en marxar de la cooperativa i poder-se presentar al concurs d’adjudicació del solar de l’Ajuntament de Granollers.

En el supòsit que un cop us hàgiu inscrit decidiu donar-vos de baixa del projecte, se us retornarà l’import abonat.

3. Emplenar i enviar el següent document signat un cop realitzada l’aportació com a comprovant del pagament a comunicacio@ladinamofundacio.org

Teniu fins al 9 de febrer per fer la inscripció.

Tenim l’oportunitat d’impulsar el primer projecte d’habitatge cooperatiu a Granollers que contribueix a la lluita pel dret a l’habitatge. Un projecte basat en l’organització cooperativa i sense ànim de lucre per a proveir d’habitatge digne a un preu assequible a les persones sòcies que la conformen.

Per a tirar endavant aquest projecte necessitem formar una base social apoderada, on es teixeixi comunitat a través de la solidaritat i el suport mutu, la convivència, les cures i el consum cooperatiu. Inscriu-te!

Per més informació podeu descarregar-vos el dossier del projecte o visitar el web de La Xalana.

També organitzem una sessió informativa presencial el 21 de gener on explicarem breument de què tracta el model d’habitatge cooperatiu, les membres de La Xalana presentaran el seu projecte i s’explicarà el procés d’inscripció per formar-hi part. Per assistir a la sessió només cal apuntar-se a Ateneu Cooperatiu del Vallès Oriental ─ Plataforma de gestió de projectes i inscripcions (ateneucoopvor.org)

Per a qualsevol dubte envieu un correu a comunicacio@ladinamofundacio.org