Fem que La Tartana sigui una realitat!

Des de La Dinamo estem acompanyant el projecte de La Tartana, ubicat a la masia Can Bofill de Molins de Rei, a Collserola. El projecte persegueix diferents objectius, entre els quals es troben lluitar contra l’abandonament de l’activitat productiva de les masies de la zona, l’accés a un habitatge digne a través de l’habitatge cooperatiu en cessió d’ús, o la corresponsabilitat a través de l’assemblearisme i l’horitzontalitat en la presa de decisions col·lectives.

Ara la masia està en venda i un dels altres objectius del grup és treure Can Bofill del mercat especulatiu i que no hi pugui tornar mai més. Com? Assegurant-ne la seva propietat col·lectiva a través del projecte d’habitatge cooperatiu en cessió d’ús. Per fer-ho han fet una proposta a la cooperativa de serveis financers Coop57 –amb qui des de La Dinamo treballem habitualment– perquè compri la finca i pugui esdevenir un espai de propietat col·lectiva d’entitats i moviments socials de l’entorn del Baix Llobregat.

Per aconseguir la compra, La Tartana ha iniciat una campanya de recollida d’avals socials entre les entitats, col·lectius, moviments socials i individualitats que hi vulguin donar suport per tal que el projecte esdevingui una realitat a la Serra de Collserola. Si voleu donar-hi suport, podeu fer-ho des d’aquí.